Zažitků mám nespočetně - Angel Beads

28.06.2014 18:55
Ahojky, jakpak se Ti dnes při pátečním dopoledni vede?
Ahojky, tak dnes od rána opět tvořím, takže takový den vždycky začne super! 
 
To je hezké. Ty se tedy věnuješ především výrobě šperků. Musím tedy uznat, že jsou opravdu moc krásné a na dost profesionální úrovni. Jak ses k této tvorbě dostala?
Ano! Bylo to tenkrát (asi 4 roky) na internetu u jedné holčiny a mne to zaujalo! Jelikož jsem měla zrovna těžké období a nevěděla jsem co dělat, řekla jsem si, že to zkusím. Už na základní škole jsem pořád něco tvořila, vyráběla, šila i korálkovala, ale jen klasické navlékání na strunu.
 
Jaký materiál nejčastěji používáš a který je tvůj nejoblíbenější? S čím jsi začínala?
Nejčastěji korálky a různé zdobené komponenty s kameny, které kupuji na internetu.
 
Do jakého stylu bys svou tvorbu zařadila?
Začínala jsem od každého něco. Podle toho, co se líbilo mě a mému okolí. Bez stylu! A proto jsem chtěla jít směrem, kde bude vidět styl, který je mě blízký – takže do gothic stylu.
 
Co nebo kdo je tvou inspirací, odkud čerpáš nápady?
Čerpám nápady z akcí (koncerty, gothic přehlídky, festivaly), na které jezdím s kapelou! Když tvořím vždy si připravím, co budu tvořit, ale nakonec, vždy z toho vznikne jiný šperk, než jsem měla v úmyslu. 
 
Říkáš, že cestuješ s kapelou, pověz mi o ní taky něco…?
Ano, je to kapela s názvem CARPATIA CASTLE (www.carpatiacastle.cz/), která vznikla v roce 1994. Začalo to u jednoho muže - Tomáše Pošvance, který tak realizoval své umělecké ambice a ventiloval své hlubokoniterné pocity. Později, vše vyvrcholilo v plnohodnotnou kapelu, o šesti hudebnících. Aktuálně jsou to spíše písně vzdušnější se silně rokovou základnou a jemně gotickým oparem. 
Je to taková moje rodina. Dělám pro ně texty, navrhuji kostýmy a živou svícnici. Vše se spojuje s jedním. Třeba kostýmy, které má zpěvačka, dělám já a mé šperky presentuje na vystoupení.
 
Hezké… ale zpět ke šperkům. Z jakých barev tvoříš nejraději?
Jako nejradši z černé, červené, rudé! Hodně teď jde i zelená absintová! Ale dělám i na přání, takže dle domluvy!
 
Jaká je tvá chlouba? Na kterou práci jsi opravdu hrdá?
Když jsem se naučila tvořit kloboučky. Moc se mi líbily u slečen a já si řekla, že je CHCI umět! A tak se stalo.
 
Jsi opravdu šikovná. A co takhle nějaký zajímavý zážitek či perlička, našlo by se něco?
Zážitků mám fakt nespočetně, takže se nedá posoudit, který by byl, ten nej.
 
Tak první zajímavý, který Tě napadl, rozesmál?
Třeba z natáčení pro videoklip, kdy jsme stála poprvé před kamerou!
Byla jsem královna upířích konkubín a měli jsme se hýbat a být temné okolo zpěvačky, ale hýbali jsme se tak legračně, že jsme se jen smáli a museli jet několik záběrů. Jedna z konkubín pak vypustila, sprostou větu („Jé ona mi tu vojíždí nohu, jako ratlík“) a muselo se přestat s natáčením, dokud jsme se nepřestali smát . 
 
Jaký je tvůj sen v oboru tvorbě šperků, kam by ses chtěla posunout?
Chtěla bych, abych jednou byla uznávanou šperkařkou a mít vlastní obchůdek se šperky a doplňky! Ale to zatím nechám jen snem.
A proto, zatím, co si spolu píšeme, jsem vytvořila náhrdelník.
 
A poslední otázečka. Co bys vzkázala svým fanouškům či zákazníkům?
Všem děkuji za podporu, tím, že si ode mne něco zakoupí! Všem mým věrným zákaznicím, že další kousky jsou v dílně, moc děkuji, že se ke mě stále vracíte! Také, kdo si u mne něco zakoupí, dostává dáreček, jako díky! 
 
 
rozhovor - Michaela Paulini