Nela la Voltury

06.07.2014 15:19
Nejhorší věc co se může stát po ránu?
Nejhorší věcí po ránu pro mě je, když mě někdo násilně vzbudí, tím myslím např. hluk, což mě hned vytočí a zkazí mi to náladu a i celý den
 
Největší strach?
Těžko říci, z čeho mám největší strach. Trpím na můj vkus docela hodně fobiemi, například z hloubky a hluboké vody, stísněných prostorů a pohřbení zaživa. To naprosto šílím strachy.
 
Nejlepší vůně? A naopak nejhorší?
Nejkrásnější vůně je pro mě vůně květin, skvělého jídla nebo čerstvého dřeva. A nejhorší? To si myslím, že je klasika stejně jako u každého.
 
Kdyby sis mohl vzít na opuštěný ostrov tři věci?
Na opuštěný ostrov bych si vzala určitě loď, abych se mohla kdykoliv dostat zpět do civilizace. Svůj foťák a malířské potřeby.
 
Nejlepší píseň po rozchodu?
Nemám žádnou píseň, kterou poslouchám po rozchodu.
 
Nejlepší aktivita když venku prší?
Cokoliv, nenechám se omezovat počasím
 
Kdybys byl měsíc bez jídla, co by bylo první co bys snědl?
Kdybych byla měsíc bez jídla, tak bych umřela :D