Nasty Ratz

08.06.2014 19:57
Nejhorší věc co se může stát po ránu?
Jake: Že ti nestojí.
Stevie: Zjištění, že došlo kafe a Camelky.
Tommy: Když mi zvoní budík a vím, že musím do práce (a ještě horší, když vím, že mě čeká práce na hovno!)
Rikki: Že dojdou cigára.
 
Největší noční můra?
Jake: Posledních pár dní se mi zdá, že někdo z mejch známejch umře...V kombinaci s mojí první depkou to dává 24 hodin spánku za posledních 9 dní.
Stevie: Když chci utíkat a nejde to. Fuck.
Tommy: Že mi upadnou ruce a nebudu moci hrát.
Rikki: Že mi umře babicka.
 
Nejlepší vůně? A naopak nejhorší?
Jake: Stříbrnej playboy deodorant. Nejhorší je kočičí trus...
Stevie: Old Spice a ještě vůně benzínu. Nejhorší...Jake po ránu. (Nikdy mne po ránu necítil! pozn.Jakea)
Tommy: Nejlepší - jarní louka a čistá příroda obecně; nejhorší - zasraná práce.
Rikki: Vůně lesa a nejhorší to je jasný hovno! :D
 
Kdyby sis mohl vzít na opuštěný ostrov tři věci?
Jake: Kytara, psací potřeby a loď :D
Stevie: Holku, kytaru, Camelky.
Tommy: Baskytaru, knížky a nějakou dámskou společnost :)
Rikki: Bicí,cigára....a zapalovač :D
 
Nejlepší píseň po rozchodu?
Jake: Back Off Bitch od Guns'n'Roses
Stevie: Píseň koní mého Harleye.
Tommy: Nějaká pořádná Hard Rocková pecka!
Rikki: "Nanananana tuc tuc jsem volnýý tuc tuc nanana" :D
 
Nejlepší aktivita když venku prší?
Jake: Skládání songů
Stevie: Skládání songů, hrabání se v motorce.
Tommy: Cvičení na basu
Rikki: Hraní na bicí...ikdyž je hezky :)
 
Kdybys byl měsíc bez jídla, co by bylo první co bys snědl?
Jake: Fazole
Stevie: Komplet celou lednici! :D
Tommy: Asi to, na co bych přišel :) Nejraději ale asi kuřecí řízek
Rikki: FAZOLE s rajčaty a hned nato cigaro :)