Jsem tak trochu snílek - Nela la Voltury

18.05.2014 16:36
Ahoj, zdravím tě. Jak se dnes máš?
Ahoj :-) Skvěle, i když jsem ospalá z toho chladného a zataženého počasí. A jak se máš ty? :-)
 
Celkem dobře, děkuji za optání.
Ty jsi modelkou ale i fotografkou. S čím jsi začala dříve? 
Nejdříve jsem začala už jako malá holčička s modelingem - ještě když měla mamka modelingovou agenturu, v 10 letech jsem přestala a následně za pár let se k tomu vrátila. Pózování mě tak nadchlo, že jsem si chtěla zkusit i stát za foťákem. Nakonec mě focení pohltilo úplně, jelikož můžu dokonale projevit svoji fantazii, kreativitu a tvořivost.
 
Začněme s fotografiemi. Čím se inspiruješ? Nebo přesněji - co je pro tebe inspirující? Pro někoho hudba, filmy nebo knihy... Co je to u tebe?
Pro mě je inspirující naprosto vše, co se kolem mě děje. Ať už to je příroda, zprávy v televizi, tvorba jiných umělců, hudba nebo moji přátelé. Navíc jsem tak trochu i snílek, který má i svůj vlastní svět. :-)
 
Co si myslíš o naší fotografické scéně? Jsi s ní spokojena?
Ve větší podstatě ne, myslím si, že je až moc fotografů a ne všichni si můžou dovolit říkat fotograf. Já se třeba za fotografa nepovažuji, ale spíše za umělce, který pro svoji tvorbu využívá fotografii a svým "fotkám" říkám spíše foto obrazy a to proto, že fotím hlavně citem. U spousty fotografů nenacházím nápad či atmosféru daného snímku a pak se z fotografie stane stereotyp. A je sice hezké, že jsou to například profesionální fotografie a technicky skvěle nafocené, ale když je to nuda, není to ono. Mám pouze pár oblíbených fotografů z ČR, ale doufám, že se to časem změní. :-)
 
Teď trochu k modelingu. Nápady jsou čistě fotografů, co se ti ozvou, nebo také využiješ i vlastní nápady, pro které si chceš být sama modelkou?
Nápady jsou z velké části mé, samozřejmě v souladu s tím, co se líbí i fotografovi. Nikdy bych si nedovolila prosazovat hlavně to své. Každopádně make-up si dělám sama a většinou celý styling.
 
Je nějaký fotograf nebo fotografka, se kterou by sis přála spolupracovat? Třeba si to přečte a ozve se ti :-)
Určitě, je jich asi milion. :-D Ale kdybych měla jmenovat konkrétně jen z české scény, tak určitě s Karolinou Ryvolovou, s kterou se již domlouvám a moc se na focení těším, jelikož je báječná fotografka. Nebo mě napadá MyDannie a další. Byli bychom tu dlouho. :-D 
 
Kdybys mohla fotit kdekoliv a s kýmkoliv, kde a s kým by to bylo?
Je těžké vybrat jen jednu osobu, ale určitě na prvním místě je Johnny Depp, protože jsem jím naprosto okouzlena. Líbí se mi jeho tvárnost, dokonale symetrický obličej, charisma a osobnost. A kde? Myslím, že by mi to bylo naprosto jedno, protože ve chvíli, jak bych ho spatřila, nebyla bych schopná mluvit. :-D
 
Tradiční otázka našeho magazínu, jaký byl dosud nejšílenější zážitek co se ti při focení stal?
No nejšílenější bylo, když mi slečna při focení z horka omdlívala a zvracela, nebo když jsem fotila kamarádky a skupina Japonských turistů si nás začala fotit. :-D
 
Máš nějaký vzkaz pro své fanoušky??
Určitě bych každému z nich chtěla nesmírně poděkovat za jejich podporu a náboj, který mi dodávají. Posílám velké objetí každému! Také bych je ráda pozvala na svoji první výstavu, která bude koncem září, ale to se ještě vše dočtou na mých stránkách
 
Facebook stránka - 
Použité fotografie - www.facebook.com/AgiencePhoto
 
Rozhovor - Jackie Cross