Danny Worm (fotograf)

19.05.2014 18:48
Nejhorší věc co se může stát po ránu?
Když vstanu, stihnu vše jen taktak, dorazím do školy a zjistím, že mi odpadají první dvě hodiny?
 
Největší noční můra?
Toho je...že přijdu o rodinu, přátelé, moje dráčata, psy..že oslepnu a nebudu moc fotit. Že mi useknou ruce a nebudu moc fotit. Že ohluchnu a nebudu moc poslouchat hudbu atd..
 
Nejlepší vůně? A naopak nejhorší?
To je různé. Podle nálady..ale asi vsadím na klišé a řeknu vůně čerstvě posekané trávy a čerstvý vzduch po dešti. 
Nejhorší? Ty jo..asi tramvaj s několika bezdomovci..při 3O°C...nechci nikoho urazit, ale občas je to fakt zlo.
 
Kdyby sis mohl vzít na opuštěný ostrov tři věci?
No, foťák by tam asi moc nevydžel..nevím, zda bejt praktickej či pohodlnej. Ale tak..lehátko, slunečník a mačetu pro případné zhotovení rezidence..
 
Nejlepší píseň po rozchodu?
Já se moc nerozcházel, takže bych asi měl mlčet, ale když bych si měl nějakou vybrat, tak asi Shot You down od Florrie, haha.  
 
Nejlepší aktivita když venku prší?
No, většinou to prosedím ve škole, v práci či nad fotkami. Ale u mě vede stará dobrá postel a filmy.
 
Kdybys byl měsíc bez jídla, co by bylo první co bys snědl?
Klidně i Tebe (myšleno Jackie Cross)  a Sibi. Ale asi by mi chyběla moje mražená pizza či standartní porce 6 toastů ve 2 ráno. Hehe.