Baví mě ta různorodost - BloodyKyra (modelka)

09.05.2014 19:12
Přeji hezký večer. Jak se dnes máte?
Také přeji hezký večer. Momentálně se mám skvěle, přišla jsem z práce domu, otevřela pivo, které mi přítel vzorně koupil. No nádhera. Jak si lépe zpříjemnit večer.
 
Nemohu jinak než souhlasit...
Začněme lehce tradiční otázkou. Jak dlouho už se věnujete modelingu a co vás nadchlo právě pro alternativní modeling?
Aktivně tak 3 roky. No tak nějak jsem se v tom začala seberealizovat. V dětství mě moc bavilo herectví a to do toho vkládám. Prostě hraji roli. Na alternativním modelingu mě baví právě ta různorodost. Jednou mám hřívu a šílený makeup, jindy zas vypadám jak něžná víla. Odjakživa miluji fantasy, tajemno, horory atd. A tady si vlastně hraji různé role. Můžu se vyřádit na stylingu,  který bych nejraději nosila denně. Ale to by na ulicích moc nepochopily
 
Vaše fotografie jsou skutečně netradiční. Bohužel pro někoho platí, že co je odlišné, je svým způsobem špatné. Co si myslíte o tomto "strachu z neznámého"?
Pro mě je to koníček. Bohužel v české republice, se tímto směrem člověk neuživí oproti zahraničí. Já to dělám pro radost a seberealizaci. Takže si nedělám nějaké velké iluze kariéry. I když by to bylo krásné. Je plno lidí, kteří vidí na ulici někoho odlišného a hned odsuzují křižují se atd. V tomto jsme ještě dost pozadu. Když se člověk koukne na zahraniční scénu, tak tam na tom kolikrát lidi udělají kariéru. Od zpěvaček po reklamy. Kam šoupnou potetovanou růžovovlasou holku. Taková reklama zaujme víc a herečka je zas hned ve všech mediích. U nás se hold toho odlišného dost bojí a proto se hledá pouze klasická krása a přirozený vzhled. Je to sice záruka, ale neudělá to ten vau efekt na první pohled, který přitáhne oči k reklamě, v televizi či stránce v časopise.
 
Pokud byste mohla fotit kdekoliv a s kýmkoliv (osobnost, ne fotograf), kde a s kým by to bylo?
Tak určitě bych si ráda zkusila focení s Coco Rochou, hodně mě inspirovala. A z alternativních modelek Miss Mosh. A kde - líbil by se mi nějaký tropický prales s lagunou, s vodopádem a slony či velkými papoušky, a nějakého toho velkého hada bych tam taky vmáčkla :-)
 
Ještě se vrátím k vašim fotografiím, jsou tam i vaše nápady, nebo čistě fotografů? 
Hodně ze strany vlasů je to z mé strany, někdy i makeupu. Sérii znamení jsem celou navrhla a vymyslela já. Jinak se většinou snažím jít ruku v ruce fotografům, aby byli spokojeni...
 
Stalo se vám někdy, že jste přišla s nápadem za fotografem, a bylo vám řečeno: Do tohohle nejdu?
Ne ještě ne většinou se do toho pustíme, nebo začneme o tom spekulovat co a jak. Samozřejmě se stává že realita je jiná než realizace. A výsledný efekt vypadá trochu jinak, než jak je vymyšlen, ale ne v špatném...
 
No, raději to nezkřikněme. :) Je nějaký úspěch, kterého byste chtěla focením dosáhnout? Nějaký cíl?
Největší úspěch by pro mě byl se tím začít i živit, ale v tom si iluze nedělám.
 
Teď přichází tradiční otázka, které ani vy neujdete: Jaký byl váš doposud nejšílenější zážitek při focení?
No asi když jsem 3 hodiny fotila nahá (což byla podpásovka, protože jsem nahotu odmítala)  v bažině v půlce března. Válela se v mechu a přestala promrznutím vidět a slyšet...
 
No to je asi nejšílenější zážitek, co tu máme. Máte nějaký vzkaz pro fanoušky?
Jsem ráda, že jsem pobavila :-) Nebojte se být odlišní, hlavní je, aby jste byli se sebou sami spokojení a cítili se dobře ve své kůži.
 
Použité fotografie - www.facebook.com/laphotoCZ
 
Rozhovor - Jackie Cross